Щоб дізнатися більше
Єдине рішення для керування викликами, маршрутизації та їх аналізу
Управління багатоканальними викликами
Покращує функціональність телефонних номерів для забезпечення багатоканальної роботи, збільшуючи кількість одночасних вхідних дзвінків та підтримуючи стабільні з'єднання за умов високого трафіку.
Особисті короткі номери для доступу до всіх послуг Сервісної лінії
Розширена обробка викликів
Коригування маркетингової стратегії, запит на збільшення бюджету та затвердження нового графіку проекту
Автоматичний дзвінки та повідомлення
Don’t forget to call Simon
Successfully added from CRM
Розширений обмін повідомленнями
Створює професійні голосові підказки IVR та оголошення.
Автоматичні дзвінки й обмін повідомленням
Багатоканальна обробка вхідних дзвінків
Forwarded call blocked automatically
Автоматично відхиляє переадресовані дзвінки, щоб зменшити спам та перебої
Автоматично надсилає записи дзвінків на вказану електронну адресу для дотримання вимог та навчання.
Управління дзвінками на основі CRM
Розширена маршрутизація дзвінків та SMS
Голосова пошта та переадресація викликів
Зовнішній доступ та веб-дзвінки
Дозволяє зовнішнім абонентам після автентифікації набирати внутрішні номери та здійснювати вихідні дзвінки через корпоративну систему
Миттєве здійснення дзвінків з браузера шляхом виділення номера та натискання на нього
Система ініціює дзвінок клієнту після отримання запиту, швидко з’єднуючи його з оператором або сервісом
Переадресація виклику та паркування
Миттєва передача дзвінка
Передача дзвінка після узгодження
Тимчасове утримання дзвінку
Централізована голосова пошта
Пряма голосова пошта
Перенаправляє вхідні дзвінки на голосову пошту без дзвінка одержувачу.
Активація режиму «Не турбувати».
Тимчасово блокувати вхідні дзвінки. Активує режим «Не турбувати», щоб вимкнути звук дзвінків у певні періоди.
Безумовна переадресація
Завжди переадресовувати дзвінки
Переадресовує всі вхідні дзвінки на вказаний номер без жодних умов.
Переадресація без відповіді
Переадресація невідповідених дзвінків
Перенаправляє невідповідені дзвінки на інший номер після встановленого часу.
Переадресація в разі зайнятості
Автоматично переадресовує вхідні дзвінки, якщо користувач зайнятий.
Скасувати всі переадресації
Скасовує всі правила переадресації викликів за один крок.
Офлайн-переадресація
Переадресовує дзвінки на інший номер, коли абонент недоступний.
Керування чергою та моніторинг викликів
Вийти з черги
Виводить агента із системи черги викликів.
Вхід в чергу
Реєструє агента в систему черги для обробки вхідних викликів.
Call Spy
Дозволяє авторизованим користувачам непомітно прослуховувати активні дзвінки.
Контроль абонентів та допомога команді
Ще не маєте JotLink?
JotLink — найкраще рішення для ваших особистих та ділових комунікаційних потреб